הרצאות פוסט קורונה image

ההרצאות מתקיימות במערכת הזום או באופן פרונטלי, לבחירת הלקוח.

הן חווייתיות ומשלבות תרגילים המשתפים את הקהל, סרטונים, מצגות וכדומה.

כל הרצאה הינה בת שעה ומיועדת לקהל של עד 100 משתתפים.


נושאי ההרצאות:

  • "אני מאבד את זה": מהו ניהול רגשות ואיך עושים את זה?- בהרצאה נבין מהם 3 הסגנונות העיקריים של התמודדות עם רגשות, מה קורה לנו במוח בסיטואציות טעונות רגשית ומדוע במיוחד בתקופה זו אנחנו "יוצאים מהכלים" ומאבדים שליטה. ההרצאה תכלול כלים מעשיים לוויסות וניהול רגשי שיקל על ההתמודדות הן בעבודה והן בבית.

  • "אין לי זמן": על חשיבות ניהול העצמי במרחב הזמן- ההרצאה תאפשר התבוננות בבזבזני הזמן שלנו, נבין האם מולטיטסקינג אכן מסייע לנו "להרוויח" זמן, ונכיר כלי מעשי לניהול נכון של עצמנו ושל המשימות שלנו, באופן שיוריד את מפלס הלחץ ויגביר את שביעות הרצון שלנו מחיינו.

  • "אי של וודאות": כיצד להגביר תחושת שליטה בתנאי אי וודאות- בהרצאה נחשף גם לצדדים החיוביים של אי וודאות, נכיר 2 גישות עיקריות להתמודדות עם תנאי אי וודאות, נלמד כיצד השפה בה אנחנו מדברים משפיעה על התמודדותנו ומה עלינו לעשות בכדי להגביר את תחושת השליטה וההשפעה על מציאות חיינו.

  • "הדבר היחיד שקבוע הוא שינוי": התמודדות עם שינויים- בהרצאה נדבר על השינויים שזימנה לנו תקופת הקורונה ועל הסיבות בגינן אנחנו כל כך נרתעים משינויים, נבין כמה השפעה יש לתפיסות ולקבעונות תפיסתיים על יכולתנו להתמודד עם שינויים ונקבל טיפים להתמודדות מיטבית עם שינויים בעבודה ובבית.

  • "חצי הכוס המלאה": אופטימיות כתרופה ללחץ- ההרצאה תחדד את מושג הלחץ ואת הסיבות לכך שאת חלקנו לחץ משתק בעוד את האחרים הוא מאתגר, נחשף ל 12 עיוותי החשיבה שמגבירים בנו לחץ ונכיר לעומק מהי באמת אופטימיות וכיצד נאמץ אותה כדי להתמודד עם מצבי לחץ.



להזמנת הרצאה וקבלת הצעת מחיר לחצו כאן