סדנת "ניהול אופטימי" image

ניהול אנשים זו משימה מאתגרת.

כל מי שניהל אנשים בתוך תקופת הקורונה וגם עכשיו בתקופת פוסט קורונה, יודע כמה אתגרים חדשים התווספו למלאכת הניהול בעקבות התקופה המטלטלת שחווינו.

פתאום ישנה הרבה יותר התמודדות עם שחיקה, עם עובדים תשושים ומבולבלים, עם חוסר אנרגיה של כל המשאב האנושי בארגון, עובדים ומנהלים גם יחד.

במיוחד בשל כך, זה הזמן להשקיע בפיתוח החוסן האישי והארגוני.


סדנת ניהול אופטימי מתמקדת בארבעה נושאים עיקריים:

  • אופטימיות כגישה מצמיחה- להיות אופטימי זה לא רק "לראות את חצי הכוס המלאה". אז מהי אופטימיות וכיצד היא תורמת למנהל, לעובדים ולכלל הארגון? כיצד מפתחים ניהול אופטימי?

  • עיוותי חשיבה בתנאי אי וודאות- בשעות לחץ, משבר ואי וודאות כולנו נוטים לעיוותי חשיבה והדבר משפיע על התפקוד בעבודה. מהם 10 עיוותי החשיבה וכיצד ניתן להימנע מהם?

  • מעגלי ההשפעה של המנהל- כדי להתמודד עם משברים ולפתח חוסן ואופטימיות, חשוב לדעת מהם מעגלי ההשפעה שלנו. כיצד מנהל עושה את זה במהלך העבודה?

  • פרואקטיביות כמגבירת חוסן- פרואקטיביות מאפשרת לצמוח גם במציאות קשה. מהם שני הכלים העיקריים באמצעותם מנהל יכול להגביר פרואקטיביות ולייצר חוסן אישי וארגוני?


מנהלים שמשתתפים בסדנת ניהול אופטימי יוצאים עם:

  • מודעות גבוהה יותר להתמודדות שלהם עם תקופת הקורונה והשלכותיה- הסדנה תתרום להבנה טובה יותר של נקודות החוזק והחולשה של כל מנהל בהתמודדות עם התקופה המורכבת, ולהבנה של מה רצוי לשנות בגישה הניהולית לצורך התמודדות אפקטיבית יותר של המנהל ושל עובדיו עם השלכות התקופה.

  • כלים פרקטיים לפיתוח ניהול אופטימי וחוסן אישי וארגוני- מרגע סיום הסדנה כל מנהל יוכל להשתמש בכלים שיינתנו לו בכדי לבצע שינויים גם ברמה התפיסתית וגם ברמה ההתנהגותית ובכך להצמיח את עצמו, את העובדים שלו ואת הארגון מתוך המשבר ולפתח חוסן להתמודדות עם משברים עתידיים.


טרם הסדנה יערך איתור צרכים בכדי להבין את ההתמודדות הייחודית של צוות המנהלים ולערוך התאמות של הסדנה לצרכי הקבוצה ומאפייניה.

גם היקף הסדנה (מס' מפגשים ואורך כל מפגש) ייקבע בתאום מראש עם הלקוח.


להזמנת הסדנה וקבלת הצעת מחיר לחצו כאן